Regulamin reklamacji
ZWROT ODZIEŻY (nieodpowiedni rozmiar, kolor, krój,...)
- wszystkie zakupione w naszym sklepie internetowym produkty, które nie zostały poddane przeróbce na życzenie kupującego, można zwrócić w ciągu 14 dni od ich odbioru - zwrócony towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży (nie może być wyprany, noszony ani uszkodzony)
- nieodpowiedni towar należy przesłać do nas wraz z kopią faktury pod adresem wskazanym w Karcie reklamacji, którą można wydrukować TUTAJ
- jeżeli towar wraz z oryginalną metką i opakowaniem będzie w pierwotnym stanie, tzn. nie będzie miał widocznych śladów jakiegokolwiek zużycia czy uszkodzenia, natychmiast zwrócimy cenę kupna towaru na wskazany przez Państwa rachunek; w przeciwnym razie będziemy zmuszeni do obniżenia zwracanej kwoty o koszt przywrócenia towaru do pierwotnego stanu
- koszty przesyłki pocztowej w związku ze zwrotem towaru ponosi klient
WYMIANA ODZIEŻY (potrzebny inny rozmiar, kolor,...)
- należy dokonać zwrotu nieodpowiedniej odzieży (patrz: ZWROT ODZIEŻY)
- złożyć nowe zamówienie
GWARANCJA I REKLAMACJE (wady produkcyjne odzieży)
- ewentualne reklamacje rozpatrzymy w sposób, który będzie satysfakcjonujący dla Państwa na podstawie indywidualnego porozumienia i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- wszystkie oferowane przez nas towary objęte są ustawową gwarancją
- nieodpowiedni towar należy przesłać do nas wraz z kopią faktury pod adresem wskazanym w Karcie reklamacji, którą można wydrukować TUTAJ
- w możliwie jak najkrótszym terminie poinformujemy Państwa o trybie rozstrzygnięcia reklamacji (naprawa/zwrot pieniędzy)
- PRAWO DO REKLAMACJI NIE PRZYSŁUGUJE W PRZYPADKU: zużycia towaru w wyniku bieżącego użytkowania, zużycia na skutek upływu czasu i uszkodzenia towaru w wyniku nietypowego sposobu użytkowania lub uszkodzenia z winy użytkownika (nieodpowiedni sposób prania, itp.)
- w przypadku nieuznania reklamacji towar zostanie Państwu zwrócony przesyłką za pobraniem na Państwa koszt
Bardziej szczegółowe informacje znajdą Państwo w warunkach handlowych.